Polityka Zwrotów - elektro24eu 1. Prawo do zwrotu W elektro24eu zależy nam na zadowoleniu naszych klientów. Masz prawo do zwrotu zakupionego towaru w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przesyłki, bez podawania przyczyny. 2. Warunki zwrotu Aby zwrot został zaakceptowany, produkt musi spełniać następujące warunki: Towar nie może nosić śladów użytkowania i musi być w stanie nienaruszonym, Produkt powinien być zwrócony w oryginalnym opakowaniu wraz ze wszystkimi akcesoriami, instrukcjami i dowodem zakupu (paragon/faktura), Zwroty produktów używanych, uszkodzonych z winy klienta lub bez kompletu akcesoriów mogą zostać odrzucone lub podlegać potrąceniu zwrotu. 3. Procedura zwrotu Skontaktuj się z nami poprzez e-mail: kontaktelektro24eu@gmail.com lub wypełnij formularz zwrotu na naszej stronie. Po otrzymaniu zgłoszenia prześlemy Ci instrukcje dotyczące zwrotu wraz z adresem do odesłania paczki. Odesłany produkt powinien być odpowiednio zabezpieczony przed uszkodzeniami w transporcie. Po otrzymaniu i sprawdzeniu zwróconego produktu, poinformujemy Cię o decyzji dotyczącej zwrotu. 4. Zwrot pieniędzy Zwrot pieniędzy zostanie dokonany w ciągu 14 dni roboczych od momentu zaakceptowania zwrotu, Pieniądze zostaną zwrócone na ten sam sposób płatności, jaki został użyty do zakupu (chyba że uzgodnimy inaczej), Koszty zwrotu ponosi klient, chyba że zwrot wynika z naszej winy (np. wadliwy lub błędnie wysłany produkt). 5. Wyjątki od zwrotów Nie przyjmujemy zwrotów w przypadku: Produktów personalizowanych lub na specjalne zamówienie, Produktów higienicznych i uszczelnionych, które po otwarciu nie nadają się do ponownej sprzedaży, Towarów elektronicznych, które zostały aktywowane lub zarejestrowane. Jeśli masz pytania dotyczące zwrotów, skontaktuj się z nami pod adresem kontaktelektro24eu@gmail.com. Elektro24eu - Twoje centrum elektroniki!